loading...
نیلی موزیک
Dj Ali بازدید : 18 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ فرزاد فرزین به نام نگرانتم

بارون که میزنه این آسمون منو

دیوونه میکنه خون گریه میکنه

هی پا به پای من تو این خیابونا

من گریه میکنم اون گریه میکنم

بارون که میزنه باز جای خالیه تو درد میکنه

تو کوچه های شهر میفهمم اینو من تنهایی آدم و ولگرد میکنه

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزاره

من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه

یکی اینجاست که مردن واسه تو زندگیشه

تگ دوم آهنگ

بعد تو با کسی قدم نمیرنم از کوچه ها بپرس

سیگارهای من ترکم نمیکنن باور نمیکنی از پاکتا بپرس

من هنوز نگرانتم وقتی که بارون میباره

نکنه اون که باهاته یه روزی تنهات بزاره

من هنوز نگرانتم وقتی تنهایی که چی شه

یکی اینجاست که مردن واسه تو زندگیشه

من هنوز نگرانتم نگرانتم نگرانتم نگرانتم

من هنوز نگرانتم نگرانتم نگرانتم نگرانتم

آهنگ با کیفیت ۱۲۸

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 1,709