loading...
نیلی موزیک
Dj Ali بازدید : 34 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ شهاب بخارایی به نام پیش تو میمونم

توی دنیا واسه من عزیزترینی به خدا

اینو من خوب میدونم که بهترینی به خدا

پیش تو میمونم از عشق تو میخونم

بی تو من میمیرم ای همه عشق و جونم

میخوام که عشقم باشی تو دیوونه میشم بی تو

دوست دارم عزیزم نزار که اشک بریزم

تگ دوم آهنگ

همه عشقم هستی تو به من دل بستی

تا نقس دارم تو کنارم هستی

پیش تو میمونم از عشق تو میخونم

بی تو من میمیرم ای همه عشق و جونم

میخوام که عشقم باشی تو دیوونه میشم بی تو

دوست دارم عزیزم نزار که اشک بریزم

آهنگ با کیفیت ۱۲۸

 

پخش آنلاین(کلیک کنید)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 1,707